تبلیغات
مد و موسیقی به مدت طولانی در یک رابطه همزیستی داشته است. در نظر بگیرید، برای مثال، لیست طولانی از ستاره های موسیقی پاپ که روی فرش قرمز در جشن ملاقات در اوایل این هفته، مدونا، کتی پری، ریحانا و راه می رفت گنجانده شده است. CEN سی، یک پارسونز ایکس کرینگ توانمند سازی طراحی تخیل فینالیست رقابت، نظر دارد به فشار زنجیره مد / موسیقی در یک جهت جدید خلاق است. یک موسیقیدان کلاسیک آموزش دیده در چین متولد و بزرگ شده در فنلاند، او در واقع ترکیب و ترکیب به طرح های او. در مجموعه پایان نامه خود، چاپ تصویری از ملودی و رنگ نشان دهنده احساسات و عواطف موجب شده توسط تلفن های موبایل. لحن بداهه پشت هر نگاه را می توان با QR دیده کدهای شما می توانید از لباس پوشیدن و به طور همزمان گوش دادن به منبع الهام آن، اگر شما تا را انتخاب کرد.

برای سی، "چند رشته ای" و "مشترک" نام این بازی هستند. "من می خواهم برای راه اندازی یک نام تجاری است که در راه است که اجازه می دهد تا مد برای ایجاد حس به آنها دعوت همکاری خلاق بین مردم، و برای رشته خود را را حس به مد،" او می گوید. "در واقع تاری مرزها و ارائه یک دست را به شخص دیگری برای تولید ایده های بهتر و خارج از جعبه افکار. نام تجاری خواهد محدودیت در مورد آنچه که محصول نهایی خواهد شد ندارد. هر چیزی میتواند باشد: یک مجله، پوشاک، آهنگ، ویدئو "در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند تفکر بزرگ آسمان، سی بزرگ شدی در فنلاند، بعد از همه.

در حال حاضر در سال ششم آن، پارسونز ایکس کرینگ توانمند سازی مسابقه طراحی تخیل فراهم می کند دو استعدادهای استثنایی از کلاس ارشد تعلیماتی را برنامه BFA مدرسه در کرینگ و $ 10،000 برای راه اندازی مجموعه های خود. برندگان امسال خواهد شد در 69 سالانه پارسونز سود در ماه مه 22. اعلام کرد در سرب تا به رقابت، وگ است پروفایل 10 فینالیست. اطلاعات بیشتر در مورد آرمان سی و بررسی را روزانه به حدود فینالیست شخص او یاد بگیرند.

چگونه می توانید ترکیب می پایداری را به کار خود دارید؟

برای کسی که برای خرید لباس خود را برای یک دلیل دیگر از "آن را در روند" چیزی است که من می خواهم برای به انجام رساندن. مجموعه من ترجمه ترکیب موسیقی من به مد. به جای تقسیم طرح های من توسط فصول و قطعات، آنها توسط آهنگ های مختلف من تشکیل شده اند و جلا تقسیم شده است. مجموعه من می تواند توسط همه جنس فرسوده تعامل است و دیجیتال با پوشنده لباس برای ایجاد یک دلبستگی عاطفی شبیه به موسیقی مردم متصل و بیدار احساسات است. همانطور که این فایل پیوست تشکیل شده است، پوشنده لباس به احتمال زیاد به حفظ و استفاده از لباس ها را برای مدت زمان طولانی تر است.

اگر شما می توانید چیزی در مورد کسب و کار مد را تغییر دهید، چه خواهد بود؟

من فکر می کنم مد باید توجه شود که دیگر از چهار تا شش فصل یک سال طبقه بندی شده. برای استفاده از "آنچه که در" به عنوان دلیلی برای تغییر کمد لباس خود را غیر قابل تحمل است. آن همچنین باعث طراحان به عجله تصمیم گیری های طراحی و تولید به سرعت برای ارضای مصرف کنندگان است. من می خواهم مردم را به خرید لباس برای یک دلیل متفاوت است. دلبستگی عاطفی، عملکرد حل مسئله، نقطه منحصر به فرد از نظر. . . یک دلیل که باعث می شود آنها را می خواهید برای نگه داشتن قطعه از لباس به عنوان چیزی دائمی و گرامی در کمد لباس خود. برای این که مصرف کنندگان به می خواهند برای حفظ لباس، ما به عنوان طراحان نیاز به یک دلیل بهتر است که آنها را متقاعد کنم.

شما کی هستید بیشتر مشتاق به لباس و چرا؟

من می خواهم به لباس افرادی که ممکن است لزوما در دایره مد می شود: نوازندگان، نقاشان، کاشفان، دانشمندان کامپیوتر. . . برای این کار، من به پیدا کردن یک راه از ترجمه مد به طوری که آن را حس می کند به هر کسی که آن را می بیند. به کسی است که لزوما در مد، در عین حال که یک دلیل برای دلبستگی ویژه ای به لباس های خود را پیدا می کند، یک دستاورد شگفت انگیز به من است.

تمایل دارید چه به انجام یک سال از فارغ التحصیلی؟

من خودم را در پروژه هایی که شامل همکاری با افرادی که از رشته های مختلف مشغول به کار هستند، به تازگی فارغ التحصیل و یا تجربه. آن را در همکاری با افرادی که در چیزهای مختلف از شما که بیشتر "خارج از جعبه" ایده های به دنیا می آیند تخصص است. من می خواهم به ایجاد یک سری از پروژه هایی که عناصر از دیگر میدان را به مد به ارمغان بیاورد. چه می شد اگر طراحان مد به نیروهای با رمان نویسان، دانشمندان کامپیوتر، کاشفان پیوست؟ نتیجه مشترک می تواند هر چیزی؛ لباس، محصول، برنامه، فیلم، رمان، عملکرد.

من یک استودیو به طور خاص شروع به پرورش این پروژه ها به عنوان همکاران پرشور به زمین در و پیوستن را پیدا کنم. عنوان آن می شود موفق تر، من می خواهم به آن را به یک نام تجاری که به صورت دوره آزاد "نتایج" جدید با توجه به زمانی که پروژه های جلا و به اندازه کافی قانع کننده به فروش می شوند، حل مشکلات، و یا الهام بخش با صدای منحصر به فرد که توطئه ها و تولید بحث در میان مردم .
+ نوشته شده توسط Kristinacook در پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶ قبل از ظهر، ۱۴ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر